woensdag 13 maart 2013

Bookmarks maken









Het patroon is nu gewoon van mijn blog af te halen en er hoeven geen mailtjes meer voor gestuurd te worden! Met dank aan de lieve blogmensjes die mij wilden helpen (Marieke heeft er een PDF van gemaakt en Syl bood het ook aan, dames thanxxx). Ronald heeft nu een PDF-creator op mijn lappie gezet zodat ik dat voortaan zelf kan. Ook heeft hij me uitgelegd hoe ik op bovenstaande manier patronen op mijn blog kan plaatsen!! Was dus een leerzaam dagje:-))

Het patroon mag natuurlijk gekopieerd worden voor eigen gebruik, maar ik zou het wel op prijs stellen, dat als je het wilt delen er een directe link hiernaartoe geplaatst wordt en vermeld er bij waar je het vandaan hebt, dan blijft het leuk om dingen te delen!

Thanxxx en have fun!!
 

27 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk dat je dit wilt delen! Ik ga hier zeker iets mee doen, want ik heb in de loop der jaren stapels vilt verzameld.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig dat je het nu zelf kunt doen op je laptop. Als ik ze ga maken plaats ik zeker een linkje!! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief dat ze je hebben geholpen Maddy, en lief dat je dit deelt..daar maak je vele mensen blij mee.
    Lieve groet hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog geen vilt in huis maar bedankt voor je patroontje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt Maddy voor het patroontje!
    Maak ik wel eens, maar nu even geen inspiratie.
    Komt waarschijnlijk door die koude terug.
    Geniet nog van deze dag.
    Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is snel geregeld allemaal, ik was wel erg snel met mijn mailtje hihihi.
    Je zult ze vast veel voorbij zien komen op diverse blogs.
    Als ik ze gemaakt heb zal ik ze showen op mijn blog en een linkje plaatsen
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze gaat op mijn to do lijst. Wat super dat je het patroon gedeeld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, superleuk!!
    Bedankt voor het patroontje.
    De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wowwww dan kan ik bij jou wel in de leer gaan ha ha geweldig zeg
    en wat staat dat ff wijs zo he op je blog ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ben je een schatteke dat je dit deelt ( ja anders ook wel hoor...)
    als ik hem ga maken ga ik het zéker delen en naar jou terug linken.
    dank je wel meis
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat snel geregeld zeg!! Top!!!
    Lief van je! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, dank je wel om dit te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn, nu gaan we hier vast nog een hele berg fantastische tutorials zien verschijnen :-) Bedankt voor het patroontje (ook via mail :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wa gaaf! Je staat op freubelweb! Cool hoor!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat te gek dat je het patroontje hebt geplaatst. Het is zo apart.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super lief dat je het patroon met ons deelt! Ik ga het zeker eens zelf proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel, ik ga het straks proberen als ik de verplichtingen weer heb gedaan :-) groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk Maddy, ik heb ze al eens gezien op pinterest, maar ja, daar zie je zoveel he....
    Maar ik heb vorige week een mal gekocht om een uil van vilt te maken, maar die van jou ga ik zeker ook proberen, bedankt voor het patroontje,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik had ze al gezien bij jou maar de beschrijving was mij blijkbaar ontgaan...dankjewel daarvoor! Ik zal het misschien in de vakantie ook eens proberen. ;)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Maddy
    Welkom op mijn blog,gezellig dat je erbij bent en meedoet aan de Spring give-away.Ik zie hier al een linkje geplaatst,super.Heb je je al als volger aangemeld??Kan zijn dat ik het nog niet zie hoor..soms doet ie vreemd...
    Ik zie ook dat je een zoon uit '99 hebt,ik ook.Al een echte puber :)
    Nu ga ik hier es ff rond sneupen.
    Fijn weekend.X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik was een poosje volger...hihihi, wist ik eerlijk gezegd ook niet meer, dat zag ik toen ik me wilde aanmelden:-)) Zal je dus wat bewuster gaan volgen! Ja heerlijk hé puberzoons...hahaha

      Verwijderen
  21. Bedankt voor het patroonje. Ik heb het opgeslagen. Bedankt ook handige Ronald...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk leuk leuk , dank je voor het delen. Weer een to do it op mijn lijst!
    Groetjes ut Ljouwert, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  23. We hebben het hier uitgeprobeerd en ben blij met t resultaat! Binnenkort schrijf ik er een boogje over uiteraard met link naar deze post :) groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Reacties
    1. hahaha...ja ik snapte hem:-) Wat leuk ben heel benieuwd!!

      Verwijderen
  25. Wat een leuk idee, ik had ze al als monsters (-: maar dit vind ik ook heel erg leuk. Bedankt voor het delen, Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...