donderdag 16 augustus 2012

Pin van de week

Ik zit sinds kort op Pinterest (sinds gisteren om precies te zijn:-), kon er eigenlijk niet meer omheen vond ik...best even gedoe om uit te vogelen hoe dat dan gaat met dat gepin, een bord maken en zelf iets er op zetten wat dan weer gepint kan worden en dat weer knippen en plakken op je blog enzo, ik snap nog niet alles, maar merk dat ik toch steeds handiger wordt in die dingen en niet meer direct "help" zit te roepen...we gaan vooruit!

Nu even to the p(o)int waar deze post eigenlijk naar toe gaat..iedereen kent wel die verfkleurenstrookjes, ik vind ze persoonlijk altijd héél aantrekkelijk door al die mooie aflopende kleurtjes en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die wel eens met van die strookjes thuis komt..gewoon....omdat het mooie kleurtjes zijn....
Ik heb dus, jawel, op pinterest een héle goede reden gevonden om ze voortaan ongeneerd mee te nemen, je kunt er namelijk hartstikke leuke Verfstrookjesnotitieblokjes van maken!! Zie hier:



En de tutorial vind je hier

Geweldig idee toch!

Fijne avond!!

**Grtzz..Maddy**

13 opmerkingen:

  1. ha ha wat leuk ik zit er ook recent op :-) had me voor mijn vakantie al aangemeld en vandaag mijn pinnetjes erop gezet hihi
    ik ben al wel zover dat ik zo'n pinterest ding op mijn site heb gezet die naar me linkt, kijk dat lukte me dan weer wel
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    EN ik heb eindelijk DE pimp voor mijn site...deze blijft echt een poos staan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij bent vaak gepint http://pinterest.com/search/?q=maak+het+ff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha...kijk dat had ik dus nog helemaal niet gezien! Die gekke minislippers weer:-))...die dingen hebben wat losgemaakt zeg!

      Verwijderen
  3. ja nou en of echt gaaf....inmiddels zag ik jou link en ik ga je daar volgen ( wat ik er dan van snap ha ha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag je bericht en bedankt, maar snap dus ook weer niet hoe ik daar op kan reageren...hahaha

      Verwijderen
  4. repinnen
    leuk
    reageren
    dat staat er als je met je muis op een afbeelding gaat staan
    en dan klik ik maar 1 van allen aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh! Wat leuk! Ik MOET binnenkort naar een verfwinkel!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de tip!
    Volgens mij heb ik ook ooit al een account gemaakt op pinterest, maar moet me er echt nog eens in gaan verdiepen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Opgelet want het is ook verslavend Pinterest. Persoonlijk vind ik Pinterest het beste van alle "social media".
    Op mijn blog kom je op mijn Pinterest borden uit door op de Pinterest button te klikken. Veel plezier bij het pinnen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee die verfstaalboekjes!
    Leuk blog sowieso en TNX voor het vermelden van mijn 'GIVE AWAY' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke tip, enne......als ik nog eens tijd over heb, hihi, dan ga ik me verdiepen in pinterest,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn echt heel leuk. Bedankt voor de tip.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...