zondag 1 maart 2015

Van alles en nog een beetje meer :-)

Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef heb ik veel om te laten zien van de laatste tijd! Ik heb naast het haken ook weer wat andere materialen opgepakt, zoals stof , vilt en kralen.

Ik maakte voor Esther (espiratie) een rokje op maat. in haar eigen vrolijke rokjes thema 'fleur en kleur':-)
Het patroon tekende ik zelf en de stof is van Stenzo:



Van vilt maakte ik sleutelhanger jurkjes:




..en ik pakte mijn kralenhobby weer op en ben bezig met een serie mini jurkjes.
Dit zijn de eerste en ze zijn een beetje geïnspireerd op de overslagjurkjes van Talulabelle.
Ik heb nog een heleboel ideetjes, dus binnenkort meer hiervan!


  

..maar ook haakte ik nog vingerloze handschoentjes;



Beide zijn naar een (koop)patroon van Charmed by Ewe 

***

Ik ga stoppen met mijn Etsy shop, de listings die er staan, laat ik aflopen en dan is het klaar...in plaats daarvan heb ik mijn 'oude' (gratis) webwinkeltje weer opnieuw ingericht en geopend, voorheen had ik er alleen sieraden in staan, maar nu is het aanbod veel gevarieerder met stof, vilt, haak en kralenwerk. 

De reden is, dat ik het plaatsen van artikelen op Etsy best wel 'een gedoe' vind, je moet alles eens in de zoveel tijd weer opnieuw plaatsen en iedere plaatsing of verkoop kost geld. 
De kosten wegen uiteindelijk niet op tegen de baten...en daarbij is het voor mij allemaal puur hobby, ik hoop alleen door de verkoop lekker bezig te kunnen blijven en nieuwe materialen te kunnen kopen....dus het moet verder niet nog meer gaan kosten.


Kom als je het leuk vind eens kijken in mijn webwinkeltje MaakHetFF (klik op de naam), ik sta altijd open voor leuke tips of suggesties!

***

Fijne dag!!
**Grtzz..Maddy**

16 opmerkingen:

  1. Hai Maddy , wat zijn die sleutelhanger jurjes van vilt en kralen leuk! Heel gaaf!
    En succes weer met je oude vertrouwde webshopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke stof van het rokje. Heerlijk zomers en fris.


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen laat je ons weer zien. Heerlijk! Wordt al blij van al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingetjes heb je gemaakt. Succes met de webwinkel, ik heb al een kijkje genomen en overweeg er ook een te starten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke werkstukken! Ik stuur de link naar je blog even door naar iemand die ik ken en die onlangs ervaringen vroeg met Etsy!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal happy met mijn rokje en ga nu klikkerdeklikklik naar je shop!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JA, dat is een echt "Esther-rokje" :-D, al zou ik ook wel een rokje in deze stof durven dragen (maar dan wel met een rustig effen shirtje erop ;-) ) Knap gedaan!
    De andere creaties zien er ook helemaal leuk uit, je bent lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi rokje! Ik heb die stof ook liggen, in paars en fijne rib, maar ik zag er tot vandaag steeds alleen maar een tas in!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker vrolijk rokje, helemaal in Es haar stijl. En je hebt voor de rest ook niet stil gezeten.Leuke dingen heb je weer gemaakt. Ga gauw eens neuzen in je winkeltje.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had al zoiets toen Essebes een tijdje geleden erover blogde van Maddy aan het naaien??, maar zag er nergens iets van terug ;). Nu wel dus hihi, ja leuk zo'n fleurig rokje zal Essebes vast goed staan.
    Oh die inimini talulabelle overslagjurkjes zijn to cute <3, heb je echt super gedaan!
    Goed van je dat je hebt besloten voor je gratis webshop ipv Etsy, zo kost het in ieder geval geen extra geld of het had natuurlijk heel goed moeten lopen ;).
    Hoop voor je dat je toch wat spulletjes gaat verkopen zodat je lekker bezig kunt blijven. Is niet altijd even makkelijk om handgemaakte spullen te verkopen, maar via Facebook waar je ook mee bezig bent is natuurlijk ook een goede. Heel veel succes ermee! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het rokje echt supertof. Ik ga eens even in je winkeltje neuzen en hoop dat het goed gaat lopen. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja gaaf rokkie hoor voor Es, zag hem natuurlijk al op IG. En wat leuk ik ontdek nu in je shop dat jij zelf boekjes hebt geschreven, meid wat knap van jou. Nu vind ik sowieso al die ingewikkelde kralencreaties van jouw superwerkjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ja ik zag een foto van Es op IG, ze ziet er altijd kleurrijk uit en het rokje is superleuk!
    Ben je toch een bezige bij ook!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Maddy,
    Ik las over jouw (gratis) webwinkeltje en dacht... daar heb ik ook wel oren naar! Maar zoals ik het lees is het maar 14 dagen gratis en daarna €19,- p/m en dan is het toch al snel veel duurder dan Etsy toch? Ik hoop dat je hierop wil reageren wan tik zie op internet door de bomen het bos niet meer met al die websites waar ik webshops kan kopen/huren/krijgen/maken/laten maken en ga zo maar door.
    Een hopeloze :) volger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat maakte je allemaal superleuke dingen, zo fijn om creatief bezig te zijn hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oooooow wat een leuk Esther rokje! Ik moet echt hoognodig mijn naaimachine reanimeren, ik zit vol ideetjes maar alles op de hand gaat 'm ook niet worden. En wat Etsy betreft, ik zet er ook niets meer op, ik vind het ook niks.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...