donderdag 2 oktober 2014

Weinig te vertellen..

Ik heb eigenlijk op dit moment niet veel te vertellen, maar wel van alles om te laten zien.
 Gelukkig ligt de haaknaald niet stil :-
Infinitysjaal 'Burton Col' van Susan Carlson, het patroon is HIER (gratis) te vinden op Ravelry.com
Mijn versie is daar ook te zien. Ik heb het originele patroon wat aangepast en mijn 'notities' zijn eveneens te vinden op Ravelry.




De 'City Col' , is een (koop)patroon van Mary Buse Melick




De vingerloze handschoentjes zijn ook een kooppatroon van Charmed By Ewe

Ik heb alles gemaakt van mijn favoriete garen, Stylecraft Special DK in de kleuren Mokka en Stone. De handschoentjes waren nogal een uitdaging met de twee kleuren tegelijk en het was goed opletten met meerderen en minderen, maar daardoor hebben ze wel een hele mooie pasvorm.


***


Ik wil nog wel eventjes stil staan bij het verdrietige overlijden, alweer bijna een week geleden, van Bulletje Bep, het lieve (pleeg) Bullekind van mijn inmiddels goede vriendin Esther (blog Espiratie en Alle Bullen tellen mee. wat nu Casa Hartje incompleet heet) en Hanneke van Ouwerkerk.
Het tweede bulletje binnen een half jaar tijd waar Esther afscheid van heeft moeten nemen.
Es, deze is voor jou en Hanneke:



Dikke knuf....xxx

**Maddy**

14 opmerkingen:

  1. Je hebt mooie dingen gemaakt, in mooie kleuren!
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt die kollen. Ik vind die city-kol met dat randje heel erg leuk. Heb je straks een mooi setje voor als het kouder wordt, en dat wordt het vanzelf...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creaties en door je lieve gedichtje hangt mijn mascara weer halverwege mijn wang, LIEF XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouww ... dit zijn wel erg mooie gehaakte projecten ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi gedichtje. En die creaties van je zijn zoooooooooooooo mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige dingen heb je weer gemaakt en dan maar wat minder te vertellen, als je maar lekker bezig bent.
    Wat een mooi gedichtje, moest er wel even bij slikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie haakwerkjes en wat een lief gedichtje voor Es en Hanneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creaties en kleurencombinatie ...en wat een lief gedichtje..

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pff slik, wat een mooi gedicht en ik denk dat die wetenschap het ook allemaal veel draagbaarder maakt voor lieve Essebes. Ze heeft er natuurlijk al heel wat in de hemel en ze komen ook nog eens gezellig op bezoek.
    Mooie spullen heb je weer gehaakt! Wow! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie creaties in mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het gedichtje is heel mooi.
    Heel mooie creaties zoals steeds. Vooral de vingerloze handschoenen vind ik prachtig.
    Fijne avond, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een triestigheid van Bulletje Bep. Lief gebaar van ju.

    Wat heb je mooie dingen gehaakt. Lekker warm voor de kille momenten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie dingetjes heb je weer gehaakt. Ik vind de handwarmers echt tof, Lief je gedicht voor Bep, de bul. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Al heb je weinig te vertellen, toch vertel je veel in prachtige woorden!
    Lief gedicht voor Es en Bep .....
    En supermooie creaties!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...