zondag 12 oktober 2014

Testing..testing

Ik heb een leuke nieuwe uitdaging gevonden, namelijk het testen van (haak)patronen voor  Annelies van Vicarno'smama . Ik denk dat veel haakbloggers haar wel kennen, Annelies ontwerpt patronen voor haaktijdschriften, voor de verkoop en heeft een eigen haakboek uitgebracht 'Heerlijk Haken'.
Dit was mijn allereerste testproject, een heerlijke grote col in een prachtige reliëfsteek. 




Kleur en materiaalkeuze was vrij voor het testen, dus is deze (uiteraard :-) ) gemaakt van Stylecraft Special Dk...nee ik heb heus geen aandelen:-), maar het haakt gewoon zo lekker en daar heb ik altijd een voorraadje van liggen, dus als ik haakkriebels krijg (nou ja eigenlijk heb ik die constant!) kan ik zo aan de slag. Rondom een randje in licht grijs en daarbij heb ik een draadje lurex meegehaakt, geeft een heel feestelijk effect.

Ik vind hem erg mooi geworden en hij was superleuk om te doen! 
Het patroon is voorlopig nog niet beschikbaar, maar wil je zien welke patronen Annelies verder allemaal al heeft ontworpen, klik dan eens HIER


Alvast allemaal een fijne (werk)week!!

**Grtzz..Maddy**


17 opmerkingen:

  1. Prachtige sjaal. Leuk dat jij voor haar patronen mag testen. Dan heb jij die leuke sjaals en zo voor de anderen uit. Dit lijkt me een sjaal om lekker me te pronken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te mogen testen. deze sjaal is wel heel mooi geworden. Mooie combinatie van kleuren waardoor het rustig blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een uitdaging die op jouw lijf is geschreven, blij voor je X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kol. Het nadeel alleen van een kol vind ik dat door het twee keer om je nek te doen je zo'n rare draai krijgt in de kol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is érg mooi! Ik heb ook een flinke voorraad Stylecraft, zo een fijn wolletje :-) Nu de uitdaging nog, ik bedoel nu eerst nog afmaken waar ik mee bezig ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind 'm erg mooi Maddy :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je mag testen, ben je toch maar mooi de eerste die deze mooie col mocht maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om te doen! Prachtige sjaal is 't geworden!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bofkont ben jij! Annelies maakt veel mooie patronen en dit is weer een bewijs, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk voor je Maddy en je eerste test is super gelukt. Mooi zoals hij op verschillende manieren te dragen is en je kunt heel goed zien dat het een lekkere luchtige col is geworden. Mooi dat warme grijs. We gaan ze snel genoeg weer nodig hebben...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi!!! Leuk dat je patronen mag testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooitje en super dat jij de patronen mag testen. En dat stylecraft moet ik toch nodig eens uit gaan proberen als ik weer serieus aan de haak ga;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bofkont!En wat een prachtige kol!Mooie steek ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat leuk dat je dat mag doen!! Ze heeft er in elk geval een hele goede tester bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zal inderdaad leuk zijn; patronen testen! Leuk dat jij dat doen mag!

    De col is prachtig! Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super pretty! The light grey border is a perfect finish and lurex is always a nice effect :-). Happy Sunday! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...