woensdag 12 februari 2014

Voorjaars Give Away!!

Daar is ie dan!! Een Voorjaars Give Away om de mooie mijlpaal van 400  volgers te vieren!!

Ik heb er even over nagedacht, omdat ik het een beetje anders wilde doen, maar ik ben er uit!! 
Lees 'de spelregels' vooral goed door, voordat je een eventuele reactie achterlaat!

WAT geef ik weg...

Bij Xenos vond ik deze héle gezellige knutselboekjes, er staan hele leuke projecten in en ze vormen de basis voor twee verschillende pakketjes.
De pakketjes worden aangevuld met bijpassende spulletjes, maar waarmee precies dat blijft lekker een verrassing en komen de winnaars pas achter als ze het ontvangen!

Er kunnen uiteindelijk dus twee mensen winnen!




DE SPELREGELS:


*Je mag niet voor jezelf meedoen, maar uitsluitend voor iemand anders!! 

Waarbij dezelfde persoon ook niet meerdere keren genoemd mag worden...dus als Pietje door iemand genoemd is, mag iemand anders Pietje niet nog een keer noemen:-), zo heeft iedereen uiteindelijk wel evenveel kans...mits je opgegeven word natuurlijk :-)!! 

*Het is de bedoeling dat je dus ook voor de persoon die je noemt kiest uit het papier of textiel pakketje!

Ik maak twee potjes waar de genoemde namen ingaan. Wordt er bij het noemen van iemand geen keuze gemaakt voor papier of textiel dan gaat die naam uiteindelijk naar de pot waar het minste in zit.

Ik vind het leuk om te lezen waarom je voor een bepaalde persoon kiest, maar dat heeft GEEN invloed op de uitslag. 


*Reclame maken mag, maar is zeker geen must, je kan daar ev. bovenstaande foto voor gebruiken

*Je bent of wordt volger van mijn blog

 
Laat onder dit bericht een reactie achter als je meedoet
Meedoen kan tot en met Vrijdag 28 Februari,
 Zaterdag 1 Maart trek ik de twee winnaars!!

**

Fijne dag allemaal!!

**Grtzz..Maddy**

37 opmerkingen:

  1. Ow wat heb je dat leuk bedacht en ow wat is het moeilijk om iemand te noemen. Maar ik ben eruit, ik nomineer Bien (Bienemize) omdat ik altijd zo vrolijk word van haar blog en omdat ik haar vaak zie 'rommelen' met papier. Ik kies dus voor het papier pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, nou ik doe mee hoor, papier, voor Hester Horden, gaat helemaal goed komen kan ze zich creatief uitleven, omdat ik nr 1 ben kan ik ook geen dubbele plaatsen!!!!
    Leuk meis en gefeliciteerd met je 400 volgers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hah, top idee! Gefeliciteerd met je volgers.
    Ik ga voor het textiel pakketje voor mn liefste vriendinnetje Anita. Die begint steeds meer plezier te beleven aan freubelen en dat wil ik best wel even stimuleren :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. blijk dus nr 2 te zijn maar geen dubbele!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tralala, wat een leuk idee! Past helemaal in de RAK-MAAND! Ik doe graag mee voor het textielcadeautje voor mijn din Conny van Onny's Creations. Ze is een schat en ze houdt ook erg van creabea-en, dus........... Vandaar. Groetjes uit het zonnige Grave en van harte met je 400 volgers!! xx M

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee leuk maddy ik doe mee voor Tineke (had haar reactie nog niet gelezen toen ik dit al wist) voor het textiel cado..Omdat de schat gek is van met lapjes bezig zijn. Leuke give away lieverd ♥ Ik ga even op fb delen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het textielboekje wel erg leuk voor Moos, omdat ze heel vaak "zomaar" van die mooie Moos-reaties naar iedereen opstuurt en daar zit vaak wel wat stof in verwerkt. Bovendien roept ze vaak dat ze "wou dat ze dat ook kon" als iemand iets met stofjes heeft gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hm, er is een "c" uit mijn reactie gevallen...
      Super leuke give away trouwens, zo voor een ander!
      En uiteraard nogmaals gefeliciteerd met je volgers-schare :-)

      Verwijderen
    2. Ahhhhh wat lief Angélique x x x

      Verwijderen
  8. He, een leuke giveaway is dat! Ik zou graag het textielpakketje reserveren voor Lindsy van de blog Stannel. Omdat ik zo van haar gezelschap genoten heb tijdens de bloggersmeet in Antwerpen en omdat ze zaterdag net jarig geweest is (ze heeft trouwens ook om die reden zelf een giveaway lopen op haar blog). En gewoon, omdat ze het verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee voor Akkelien van de breimeisjes voor het papierpakketje, omdat ze altijd reageert op mijn blogberichten en ik heel veel plezier heb in haar blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee voor Jenneke en ik ga dan voor het boekje textiel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee Maddy, gefeliciteerd met de 400! Ik doe mee voor iemand die totaal onbekend is in de blogwereld. Zij is de dochter van mijn vriendin. Zij heeft een Wajong-uitkering, doet vrijwilligerswerk op een peuterspeelzaal. Ik bewonder haar om haar creativiteit en ik zou haar het textiel-pakketje van harte gunnen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owwwwww MaddyMeis .... deze give away is leuk!!!!!!!!!!!!!
    Ik vind dit een geweldige aanpak hihihihi

    En natuurlijk doe ik mee, en wel voor het textielboekje/pakketje ..... en dan voor LEONIE van het blog It rains hearts. Waarom? Omdat ik het geweldig vind dat dit lieve meisje zo onwijs creatief is. Meestal op deze jonge leeftijd hebben de dames hele andere interesses hihihihi. Hoe leuk is dat toch!?!?!?!

    Dikke knuf
    Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte en wat een leuke give-a-way, ik nomineer Trui en ga uiteraard voor de textiel :) En Trui omdat ik het een geweldig mooi mens vind! Lees haar blogs graag en veelal met een big smile!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mee voor Rianne. Een lief dinnetje dat nu door een burn out thuis zit en geen inspiratie meer heeft om te knutselen. Hopelijk brengt dit haar weer inspiratie en een extra oppepper.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als eerste Gefeliciteerd!!! Ik wil graag een boekje score voor een van mijn blogvriendinnen Emilie van Atelier Eem. Zei vind het ook heerlijk om creatief te zijn met van alles en nog wat. Ik ga voor het boekje papier, omdat ze de laatste tijd veel met papier doet. Hopelijk kan ze met dit boekje nog meer leuke dingen maken met papier. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha wat leuk! Ik doe mee voor Syl die hier het spits afbeet. En ik ga voor stof, natuurlijk! Omdat ik haar creaties altijd zo goed bij elkaar gezocht vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jenneke doet graag mee voor Jolanda (JoJo) heeft ze me doorgegeven, haar lappie is stuk, dus vandaar dat ik het hier even voor haar neerzet!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. doe heel graag mee dus voor het textiel boek voor jojo ♥ en nu staat er een link op mijn blog hoor x

      Verwijderen
  18. Yes I know....ik wil graag Patricia van De creatieve uil opgeven voor het textiel boekje ! Zij is zo in de weer met lapjes de laatste tijd! Dikke gefeliciteerd voor de 400 volgers....het is gewoon ook TE leuk hiet! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik doe mee voor het papier pakketje voor mijn vriendin an.. van http://anjaas-cards.blogspot.nl/
    ze heeft een rottijd achter de rug..en ze is net gestart met blogspot.
    dus lijkt het me een leuke verwelkoming in blogland voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoihoi, Ik doe graag mee voor Tjitske van http://werkmanscreazolder.blogspot.nl Zij is een lieve vriendin en omdat ze voorlopig niet kan haken maar met papier wel heel mooie dingen kan maken, kies ik voor het papier pakketje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey die Maddy dat is pas een bijzondere give away, vooral omdat iedereen maar een keer genoemd mag worden.
    Ik wilde eigenlijk voor Syl meedoen het textiel pakketje, maar Syl is al door Multivroon genomineerd ;).
    Verder zie ik wel heel veel textiel aanmeldingen en ga ik voor het papier boekje voor onze lieve Tante Jannie. Het is al even geleden dat ik haar eens snailmailde en op deze manier wil ik haar graag verrassen en vooral ook omdat ze zo mega veel werk in tante jannies postkamer steekt.
    Dikke knuffels van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend leuke give away, jeetje joh 400 volgers. Ik doe graag mee voor Angeline. Ik denk dat het textielboekje wel leuk is voor haar. Ze is hartstikke creatief en altijd druk met van alles. Ik vind dat ze het gewoon verdiend. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo da een hoop 400!! Ik doe graag mee voor mijn vriendinnetje Nicole. Zij heeft het op het moment niet zo leuk en kan zo'n leuk pakketje vol met afleiding wel gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met het resultaat! Ik wil ook graag meedoen, en heb er best lang over nagedacht. Ik wil het graag doen voor iemand die het écht leuk vind en wel een opkikker kan gebruiken. Ik ga voor iemand die ik alleen ken via blogwereld: haakjuffie. Ze is al een hele tijd uit de running....dus ik denk dat ze wel een opkikker kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hevig jaloers op die 400 volgers van je - maar je hebt het dubbel en dwars verdiend!! - Als ik de gelukkige ben van een van de twee boekjes dan geef ik hem graag aan mijn vriendinnetje Anne, zij is moeder van twee kindjes en aangezien ze 6 maart jarig is, vind ik dit een leuk cadeautje....
    Op naar de 500!! - big smile -

    Liefs WIllemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 1..2...
    ik doe mee :-)
    ik nomineer Brigitte van :
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.nl/2014/02/happy-valentine-2014.html

    Zij is altijd met stof in de weer en haar blog is geweldig :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi en fijn idee Maddy, super! En ook wel moeilijk want ik wil zoveel mensen graag iets gunnen. Maar ik ga toch voor Els van Dingen die Fijn zijn, een leuk papierpakketje voor haar zou fijn zijn. Els komt van heel ver, door iets wat haar overkomen is, en op haar blog zie je haar, per berichtje, een stukje meer openbloeien, meer zelfvertrouwen krijgen, meer de echte Els laten zien. Ik vind het knap van haar en ze verdient daarom een pakketje van mij. En jij van harte bedankt om zo'n fijne give-away te organiseren en proficiat met al je verdiende volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hé, Trui, je haalt de woorden uit mijn mond. Ik wou ook Els van dingen-die-fijn-zijn noemen, maar je was me al lang voor.
    Daarom doe ik mee voor de hele lieve dame van het blog Janusje2. Ze is heel handig met stofjes en breiwol dus zou ik voor het pakketje papier gaan, kwestie van haar eens met een andere hobby te laten kennismaken :)
    Maddy, reuzeleuke give-away zeg ! En proficiat met de 400 volgers. (Ik dacht dat ik al heel lang volger was, maar dat bleek niet (meer ?), dus eventjes weer volgersknop aangeklikt om in orde te zijn ;)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb dit bericht gemist , door mijn vakantie, maar het kan nog ...ik zou het pakket willen winnen voor Monique van den Berg van Monique's Place ....
    Monique heeft me in het begin geholpen met het opstarten van mijn blog ondanks dat ik haar niet kende alleen via haar blog ...ook daarna hebben we regelmatig kontakt via mail/blog/FB met elkaar ....ze maak prachtige creaties ....en ik zou het textielpakket voor haar willen winnen ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik kies vooor mijn vriendin Lucy, ze is niet zo van de lapjes maar knutselt wel graag met papier. Haar grote hobby is koken en bonbons maken en die bonbons geeft ze vaak weg in mooie zelfgemaaakte doosjes. Ik hoop dat ze wint.....ze heeft geen blog , kbekijkt wel heel veel kookblogs en sites . Ze zal het echt een verrassing vinden als ze wint. Ze moet altijd zo lachen als ik vertel dat ik een giveaway heb gewonnen. Voor haar zou het de eerste keer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met al je volgers! Dik verdiend!
    Ik ben eruit wie ik ga nomineren: Emilia van het blog Emilana. Ik vind haar een ontzettend leuke meid en ze schrijft altijd heel vrolijk op haar blog. Ik doe mee voor het papier pakketje, want naaien kan ze al zo goed!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...