dinsdag 23 juli 2013

Tante Jannie's postkamer: post van Wendy!

Deed je het net als ik nog niet, maar wil je ook graag eens gaan snailmailen en vind je het leuk om post te versturen én te krijgen, dan kun je, je hiervoor opgeven bij Tante  Jannie's postkamer. 
Klik HIER om er meer over te lezen!

Vorige week heb ik de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld en al binnen een uur had ik mijn eerste adresje....spannend!! Mijn eerste snailmail ging naar Hester (niet Jenneke's zus Hester, maar een andere Hester:-).
Helaas heeft Hester geen blog en ben ik  vergeten foto's te maken, dus kan niet laten zien wat ik verstuurd had, maar ik kreeg een erg leuk berichtje dat het goed was aangekomen en ze was er heel blij mee!

Gisteren ontving ik  zelf ook al mijn eerste mail via Tante Jannie.. en wat voor één! De post was afkomstig van Wendy, helaas ook geen blog waar ik jullie naar toe kan verwijzen, maar wat een prachtig pakketje zeg, zie zelf..zo kwam het uit de versierde vlop:


..er in zaten knoopjes, kaartjes, knijpertjes, mooi stofje, lintje, tape, stickertjes, cupcake note boekje  en een mooie beschreven kaart...alles helemaal in kleur afgestemd, super!


...echt heerlijke post Wendy..mocht je meelezen, nogmaals heel erg bedankt!!


Vandaag ontving ik alweer post, maar dat laat ik morgen zien!


Ik mopper niet hoor, maar snak wel naar wat verkoeling buiten...pfff.. 
..ik verheug me, met zulk weer altijd wel heel erg op een heerlijk koud aperitiefje straks:-)!

Keep it cool:


Zo zit ik er nu ook ongeveer bij (zonder die flapperende oren dan..lol)

**Grtzz..Maddy**

10 opmerkingen:

  1. Superleuke post zeg ! Ik ben net terug van het zwembad maar oh my... daar was het ook zo heet. Hier binnen nu even bijkomen met een dubbeldrankje, lekkerrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een waanzinnig mooie post kreeg jij, wauw!
    Pffff, die hitte... ik kan er niet goed tegen...
    Zit nu binnen bij de airco x)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post zeg. Leuk verpakt ook allemaal. Ennuuh het is heerlijk weer hoor sochtends om 5 uur ;-) hier nu ook lekker bij de airco ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke post ! en ik mopper wel hoor,mij veels te warm ! ik klaag nooit in de winter dus mag het nu wel af en toe maar ja... het helpt niks hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattige post heb je gekregen, ik heb nog niet gelezen wat het inhoudt, maar dat ga ik zo nog even doen, ja die warmte is ook voor mij een beetje te hoor en onze hond staat ongeveer zo voor de ventilator, och voor die beesten is het ook heet. Ik heb het patroon van je minislippertjes ook gebruikt en ik heb de foto op mijn blog gezet (http://hobbyhakenenbreien.blogspot.com) met de verwijzing naar jouw blog, al leuke reaktie's, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke post alweer.
    Van mij mag het ook wel weer wat frisser hoor, ach nog even en we zagen weer dat het regent ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die post ziet er superleuk uit! En ja het is warm... maar we hebben eindelijk zomer he! (maar toch een beetje veel van het goede) Heel erg leuke foto van die hond voor de ventilator, haha! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echte verwenpost zo te zien. Geniet er maar fijn van.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Wendy kan er wat van zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh lees het nu pas!
    Graag gedaan hoor! Fijn dat je er zo blij mee bent!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...