woensdag 24 april 2013

Post en nieuw project!

Gisteren lag er een mooie vlop op de mat van Berber (Met Smaak Gehaakt)! Ik was laatst één van de gelukkige winnaars van haar verjaardags Give Away!
Een heel vrolijk pakketje met viltlapjes, een sleutel/tashanger met rozet en lintjes, leuke kaartjes, labeltjes, glitterbolletjes, knijpertje en een heleboel gehaakte bloemetjes!


Er zaten ook nog 4 kwartet kaarten bij, ik zie nu dat ik ben vergeten ze erbij te leggen voor de foto..solly, die moeten jullie er dus nog even bij denken!!
Berber heel erg bedankt voor je gezellige pakketje!!

****

Ik heb een project voor mezelf bedacht, ik zag namelijk gisteren bij Drops Design een héle leuke omslagdoek/sjaal (ik zag er eigenlijk wel meer, maar deze sprong er toch wel uit voor mij:-))


...ik denk dat ik wel toe ben aan een iets groter project, hoef ik niet steeds te bedenken wat ik nu weer zal gaan maken en heb er zin in om aan te beginnen, nog even wachten op de wolletjes die ik bij Creamijn besteld heb en dan kunnen we van start!
Ik heb gekozen voor Bravo SMC in lichtgrijs, ik hou op zich wel van kleur, maar grijs is makkelijk te combineren en wie weet vind ik het wel zooo leuk, dat er daarna nog een gekleurde versie komt.....of het beland in een hoek, dat is ook zeer goed mogelijk bij mij..LOL!

 
Nou ja de intentie is er in ieder geval...dus we zullen zien!!

Fijne zonnige dag!!
**Grtzz..Maddy**

21 opmerkingen:

  1. succes met je sjaal...inderdaad het is een plaatje, mooie kleur heb je gekozen

    en wat een mooie lieve post

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een erg mooie omslagdoek. Die grijze tint is ook erg mooi, lekker rustig op fleurige kleding. Ik ben benieuwd naar jouw uitvoering en of je het ook gaat dragen of dat het in een hoek beland (lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o jij was ook één van de gelukkige van de give away. ikke ook leuk pakketje hebben we gekregen hé? Ik ben benieuwd naar je sjaal/omslagdoek. Maak je er een foto van als die af is? En maak je anders een foto van de hoek waar die in beland is? Heb je trouwens nog wel hoeken vrij? Bij mij liggen alle hoeken al vol metw erkjes wara ik aan begonnen ben maar (nog) niet af heb. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja!!! ik vind hem ook heel mooi, grijs is ook goed...Ben benieuwd!!!! hou je ons op de hoogte??? Ik vind de dropspatronen meestal heel mooi. Heb ook een omslagdoek gezien die ik heel mooi vond (veel kleur)... maar ja. Eerst andere dingen afmaken...Herkenbaar he!!!! :-/

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grijs is een mooie kleur, past overal bij eigenlijk.
    ik hou ook van kleur maar niet voor alles !
    leuk pakket van berber !
    Voor mij geen geknutsel vandaag. Wat kleine boodschapjes gedaan en nu mag ik een stofzuiger gaan kopen (voor boven) ik wil er zo 1 in de lengte euhh hahaha wat een zin :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker verwend! Ik vind de kleur grijs helemaal niet verkeerd voor een omslagdoek. Ik zou daar ook voor kiezen, makkelijk te combineren. Ik ben benieuwd!! ;-)
    Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post en mooie omslagdoek al lijkt hij mij wel wat klein.Ben benieuwd naar hoe mooi die van jou wordt, grijs is een prima kleur voor bij alle felle kleurtjes van nu!Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag gedaan!! En ik ben heel erg benieuwd naar je omslagdoek. Grijs past idd wel overal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pff, die omslagdoek ziet er mooi uit. Voor mij nog wel erg moeilijk. Héél knap als je dat kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owwww lof your post meisie :-)

    Enne wat een leuke omslagdoek.
    Wolletjes mee naar la bella France????? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie omslagdoek. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk pakketje seg

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige omslagdoek, zoiets zou ik ook nog wel eens willen maken.Gewoon beginnen, voor de winter is ie waarschijnlijk wel af hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben benieuwd... dat van in de hoek ken ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw prachtige omslagdoek!Ook helemaal mijn smaak en ehhh even wat meer werk als een klein werkje maar dan heb je ook wat!;-)Wat de kleurkeuze betreft.....ik ben ook niet zo'n 'lef-gozer'hoor al zou ik dat wel eens wat vaker willen,maar kies als puntje bij paaltje komt toch altijd eerst voor het 'zekere',ha,ha....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke post heb je gekregen.
    Dat gaat een hele mooie omslagdoek worden. het is nog te overzien vergeleken met een deken :). Het gaat vast goed komen. Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fijne post en leuk project heb je voor jezelf bedacht, gaat er vast super uitzien! Ik ben nu al benieuwd naar je resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke post!! En wat een prachtig project zeg!!! Ben benieuwd!! Maar wordt was erg mooi!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. succes met je sjaal! (ik vind hem er nog best ingewikkeld uit zien...)
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als ik het goed schrijf ? naar Donchery !! (vissen )
    haha

    liefs, Ellen
    en jij alvast gezellige dagen gewenst !!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...