zondag 17 maart 2013

I love Cupcakes!

Ik maakte I love cupcake sleutelhangers van vilt...

..en kreeg gisteren hele lieve cupcake post van Tinie (blog CreaTinie), omdat ze goed gezien had dat ik van cupcakes hou:-)!

  
Tinie hartstikke bedankt voor jouw mooie sleutelhanger en kaart, ik ben er erg blij mee en waardeer het zeer!!
 
Tinie zit al een poosje thuis met gezondheidsklachten en misschien zijn er wel meer mensen die het leuk vinden om haar een opkikkertje te sturen.
Hiervandaan komt er in ieder geval deze week 'iets' je kant op!! 

Wens ik iedereen alvast een fijne werkweek!!

**Grtzz..Maddy**

22 opmerkingen:

  1. wat een leuke sleutelhangers over en weer. Jij hebt ze deze keer met vilt gemaakt, heel leuk!

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww ben in lof met je sleutelhangers meis (en ik lust geen eens lof, ook niet met ham en kaas hhahahahahaa)

    Wat lief om Tinie even onder de aandacht te brengen MaddyMeisie x x x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden Maddy !
    en lief van Tinie :-)

    Greetz hihi
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes, die vilten hangers en wat een lieve post... leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja met tinie gaat het echt niet fijn :-(
    zo lief dat je er aandacht aan geeft en wat heeft ze weer iets prachtigs gemaakt zeg♥
    maar ook jou hartjes zijn enorm mooi zeg ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sleutelhangers!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die sleutelhangers heb je weer leuk gemaakt. Super!
    Greotjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige post zeg, superleuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super, I love cupcakes too ;-)
    En wat een lieve post allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke post en die vilten sleutelhangers zijn mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Maddy, Fijn dat je de cupcake hanger leuk vindt. (Wist ik stiekem wel, volg je blog al langer) Hihi! Ik vind jouw viltenhangers ook erg mooi. Ik ga nog bloggen en dan leen ik de foto bij jou, ik heb vergeten foto's te maken. Fijne week, lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat leuk gedaan, heel leuk die sleutelhangers! Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Owww wat lief van Tinie zeg.
    Nee vind het echt erg voor Tinie, hoop dat er gauw wat p haar pad komt wat de pijn kan verlichten.
    Leuk gedaan zeg die sleutelhangers

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk gemaakt... je kan dat wel super goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi gemaakt hoor,
    zelf zou ik het niet kunnen.

    groetjes sannie
    (http://sanniescreaties.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo,
    ik weer , hoe krijg je dit in je berichten: You might also like: ?
    zoek daar al even naar.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig bevatten deze cupcakes weinig calorieën:)
    Ze zijn allemaal schattig!
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...