dinsdag 12 februari 2013

Ditjes en Datjes

Ik ben met van alles en nog wat bezig momenteel en ook met allerlei verschillende materialen door elkaar heen...garen..stof..kralen..gewoon lekker aan het aanklooien met een doel!
...zo ben ik o.a. bezig voor een hele leuke swap en andere post, wat allemaal nog even geheim moet blijven, maar daarover later meer! Ook ben ik bezig om mijn winkeltje weer wat te vullen, die is nu een beetje leeg. Ik kan dus nog niet alles laten zien, maar wel een aantal dingen:

Tissueboxhoesjes


Minihaaksels voor sleutelhangers:


Kralenhangers:



Heb ik nog een leuke tip als je van post versturen en krijgen houdt. 
Ga daarvoor eens kijken/lezen bij Dream Make Share
Ik kwam daar gisteren via Syl (Zaanse Zolder) terecht en het idee sprak me erg aan, ik heb me direct opgegeven en mijn eerste adres is al binnen, dus ook daar kan ik weer lekker voor aan de slag! 

Fijne dag en kleed je warm aan want het is frips!!


** Grtzz..Maddy**

20 opmerkingen:

  1. Weer heerlijk aan de freubel en knutsel dus! Zo te zien worden het leuke sleutelhangers. Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hah..hier ook ze lekker bezig voor een swap;) én ook de Dream, Make, Share..zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent ook druk met van alles, ik begrijp je, want ik doe dat ook vaak. Zo vervelen we ons wel niet (lol). Trouwens ik heb me ook al opgegeven voor Dream, Make, Share, leuk idee. Bedankt voor het delen hiervan.
    Knutsel groetjes uit Limburg.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt leuke dingen gemaakt zeg!!Ik vind alles even leuk.
    Die kralenhangers ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker bezig!!!
    Geweldige foto van dat poesje :o)

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent ook een bezige bij hé, maar je werkjes
    zijn wel een streling voor het oog!
    Nog vee crea plezier, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das aanklooien met een doel .... met een geweldig resultaat meis!!!!!!

    Dus wat je ook doet .... blijven klooien hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooww Maddy die tompoucejes
    echt helemaal leuk !!!!!

    xxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie mini-gebakjes en kopje! Super!
    Ook de kralenhangers en de tissuedooshoes (haha, what's in a name) zijn gaaf!
    Lekker bezig, ga vooral door met "aanklooien", laat je vooral niet afremmen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt.
    Zo'n hoes heb ik ook net weer zitten te knippen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er allemaal heel leuk uit!! Lijkt me wel een priegelwerkje die kralenhangers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke haaksels. Dat katje hahahaha, wat een dotje.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, die laatste foto!
    Mooie dingen heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. woew, die minitaartjes ;-)
    En geweldige laatste foto, lekker warm ingeduffeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. whihihi die kat hebbe hebbe zo lieffffff!!!
    wat een prachtige dinge n heb je gemaakt zeg allen zo gaaf, jij bent echt van alle markten thuis zelfs sokken whaaa ( zeg ik ...want ik kan het niet )

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, zo'n tissue-houder met stof bekleed en die andere spullen zijn ook schattig, zo mooi die kralenhangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lekker bezig, meis en die foto van die kat,LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Maddy,mooie haakseltjes en maakseltjes weer en ook de kralenhangers zien er goed uit,ik zit ook al enkele avonden te frutselen,heerlijk.....voor mij geen carnaval,ha,ha!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zie hier mooie spulletjes? Jij hebt duidelijk veel inspiratie momenteel.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...