woensdag 16 januari 2013

Naai-etuitje!

Na mijn dipje van vorige week, heb ik de 'spirit' weer helemaal te pakken! Ik voelde me ook helemaal niet lekker steeds en uit een bloedonderzoekje bleek dat de ontstekingswaarden in het bloed wat verhoogt waren dus er rommelde wat, niets ernstigs gelukkig, maar je voelt je er toch niet lekker van....om een lang verhaal kort te maken, de juiste pilletjes doen wonderen en we zijn er weer!!

Er lagen me wat (nieuwe:-) stofjes toe te lachen dus ben lekker achter de naaimachien gekropen. De portemonneetjes van laatst had ik weggegeven en dan moet er natuurlijk weer nieuw komen!

Het 'uitvouwbare' portemonneetje is een naai-etuitje geworden...ik heb er een inimini naaldenmapje bij gemaakt, een hoesje voor een klein schaartje en er komen nog wat knoopjes en garen in:




De beschrijving voor het portemonneetje vind je HIER 



Er kan nog tot Vrijdag 19 Januari gestemd worden voor de Freubelwebaward 2012, Zaterdag is de uitslag!!
Voor wie het nog niet wist..LOL.. o.a. mijn slippertjes zijn hierbij genomineerd!
Vind je ze leuk, kun je er nog steeds op stemmen...ik zou het natuurlijk hartstikke tof vinden!!
Klik op de afbeelding om naar Freubelweb te gaan, de stemlijst staat in de rechterkolom.

 ..en nu allemaal duimen...spannennnnnnd!!


Er liggen me ondertussen meer stofjes toe te lachen, dus ik ben weg!!
Fijne dag!!

**Grtzz..Maddy**

20 opmerkingen:

  1. Buiten is het berekoud en binnen is het heerlijk vertoeven en dat heeft een positieve invloed om bezig te zijn.
    Dat etui heb je wel mooi gemaakt, handig!
    Ik wens je nog een knusse, warme gezellige dag,
    liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie etui heb je gemaakt. (ikke is niet handig op de naaimachine). Ik heb vandaag ook een lekkere warme dag samen met mijn knutselspullen ;-) En ja ik heb zeker op je gestemd, de slippertjes zijn en blijven gaaf. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh by the way ik zie dat het gelukt is met Linkwithin. Hoe heb je het gedaan want mij lukt het niet? Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je je weer beter voelt, de juiste medicatie kan inderdaad wonderen doen. En dat beter voelen leidt meteen dat mooie dingen: wat een vrolijke en bruikbare etui, super! vele groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je je weer wat beter voelt !! Ik voel me nog steeds niet helemaal jofel maar ze kunnen niets vinden in urine/bloed zucht. Zal wel een winterdip zijn. Misschien moet ik ook maar zo een etuitje gaan maken, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi etuitje is het geworden en fijn dat je weer wat opknapt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die etuitjes, vind het stofje erg lief. Zie dat het is gelukt met linkwithin, zat het in het nachtje geduld, of heb je iets anders gedaan?

    Groetjes,
    Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er stond bij het gedeelte waar je dan op 'widget toevoegen' moet klikken ook een code en die heb ik gekopieërd en bij de indeling als gadget toegevoegd...dat bleek te werken...hihihi!

      Verwijderen
  8. Owwww vind je etui zoooo leuk en zooooo knap gemaakt. Het is voor mij een raadsel hoor hoe iemand achter zo een naaimasjien kruipt en de meest mooie dingen produceert.

    Heb laatst bij mijn moeder een poging gewaagd ... gewoon 2 stofjes aan elkaar stikken .... van voor naar achter van links naar rechts was het resultaat .... wel heel kunstzinnig hahahahahhahaha

    Ben blij dat je dipje vertrokken is meis! En nu buiten de deur houden hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer een leuk etuitje gemaakt van een mooi stofje. Blij dat je weer wat opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi zeg ! ik zou er niks van bakken achter het naaimachien ! gestemd heb ik al haha helaas mag dat maar 1 keertje.. hihi
    Fijn dat je je weer wat beter voelt.
    xx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig en vooral handig mapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig mapje! Ik zet hem denk ik maar eens op mijn to do list :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en het belangrijkste vergeet ik natuurlijk; wat fijn dat je je weer wat beter voelt!

      Verwijderen
  13. yep een mooitje! En ik ga meteen stemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk is het etuitje geworden, lekker vrolijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind het een supergeslaagde upgrade van portemonneetje naar naaietuitje, en zo leuk, dat bijpassende naaldenboekje!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dat is echt een heeeeeel leuk portemonneetje..o ik wou dat ik al die tijd dat ik werkte een om kon zette in freubelen.ik zie zo veel dingen die ik zou willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! Wat ontzettend superhandig, zo'n uitvouwbaar portemonneetje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van een vrolijk naai-etuitje gesproken, me like!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...