woensdag 23 januari 2013

Ik WAUW nog even door..

Niet te geloven lag er alweer zo'n mooie envelop op de mat...deze keer van Moos!! Ik denk dat WAUW het meest gebruikte woord is hier in huis de afgelopen 24 uur..hahaha!!
Malou is ziek thuis en haar mond viel ook al open van "oooo mama wat wordt jij verwend" ..en zo is het...gruwelijk verwend!
We hebben de envelop gezellig samen op de bank uitgepakt en guttegut wederom zo een vreselijk lief en spontaan pakketje!!

Ik heb gewoon de Moos Award gekregen!!
Een geweldig gehaakt en supervrolijk MadeByMoos zakdoekhoesje met 'blommen':-), een lieve beschreven kaart, kleine lieveheersbeestjes knijpertjes en een lollige smiley hanger (die is dus al direct ingepikt door Malou!)

 

Ik ben zo onderhand écht speechless aan het worden, want ik weet dus echt niet meer hoe ik duidelijk moet maken, hoe bijzonder ik het vind wat jullie doen!

Lieve MoosieMeis superbedankt en ook voor jou natuurlijk die:


Fijne dag allemaal!!
**Grtzz..Maddy**

20 opmerkingen:

  1. wow, daar sluit ik me bij aan. Leuk toch zo verwend worden. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om zo verrast te worden, geniet er maar lekker van! Leuk hoor wat er in de envelop zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me ook bij je WAUW aan, wat lief van Moos.
    Wat heeft ze er weer een leuk pakketje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik schrijf niet altijd wat, maar lees wel mee en geniet een beetje mee van die verwennerij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een wauwel ben jij zeg :-)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, heerlijk wat een verwennerij. Lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je verdiende gewoon een award moppie. Enne is het niet die ene award .... dan maar de Moos Award hihihihihi

    Dikke kusssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS beterschap voor Malou ... ben blij dat zij de hanger leuk vindt hihihihihi

      Verwijderen
  8. Hahaha, heerlijk gruwelijk verwend zal je bedoelen :-) Zo lief van Moos!

    Beterschap voor Malou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De Moos-Award zoooooodan! Dan ben je echt een topper X wat lief en wacht ik doe gewoon nog ff lekker mee: WAUW!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi! En wat is ze toch lief hè? Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het cadeautjes krijgen stopt daar echt niet bij jou, maar het is je van harte gegund hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super die Moos Award, geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verrassingen, geniet er van,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat enorm leuk zeg , verassingen zijn leuk.
    Maddy ik heb je op fb, zelf blog ik niet, dus heb me zus Jenneke even laten kijken of ik iedereen ook wel volgde in blogs, jou dus nog niet......maar dat verandert, Per nu.
    Veel blogplezier
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja...zeg!! Gelukkig heb je het goed gemaakt!..LOl...Gezellig!!

      Verwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...