woensdag 12 december 2012

Verrassing!!

Pas geleden had Jeanine van het blog Jeanines hobby een Give Away...daarbij gaf ze naast de hoofdprijs (een prachtig fotoalbum van handgeschept papier) en een 'troostprijs' (een set mooie handgeschepte kerstkaarten), ook nog eens extra twee verrassingen weg en ik was één van de gelukkigen die zo'n verrassing zou gaan krijgen!

Vandaag lag er een héle gezellige (en dikke!) envelop op de mat...


 met daarin...


 ...de ene verrassing, na de andere!! 
Het waren uiteindelijk wel 3 verrassingen en ook nog eens een mooie zelfgemaakte kerstkaart met een superlief handgeschreven briefje er in!! 
Ik ben eigenlijk door alles even verrast..hahaha...schattige gedetailleerde taartjes oorbelletjes, een hele mooie en bijzondere 'gezicht' hanger, die mag eerst in de kerstboom en daarna komt hij in mijn werkhoekje te hangen en als klap op de vuurpijl een paars/fuchsia notitieboekje volledig gemaakt van handgeschept papier ...ik ben altijd erg onder de indruk hoe Jeanine zelf geschept papier maakt (dat is uitgebreid te lezen en te zien op haar blog) en vind het super dat ik nu zelf iets van dat handgeschepte papier heb gekregen!! 
Het boekje ga ik koesteren! 

Wanneer jullie Jeanine's blog nog niet kennen, ga daar dan zeker eens kijken, ze is enorm veelzijdig en maakt hele mooie dingen!!

Jeanine super bedankt, ik zou zeggen missie 'verrassing' is heel erg geslaagd:-))!!

Je krijgt van mij een hele dikke knuffel!! 


**Grtzz..Maddy**

13 opmerkingen:

  1. Wat een verrassing!!! En wat een verwennerij zeg!! Echt een heel pakket...leuk!!!
    Jeanine maakt mooie dingen!

    Veel plezier ermee! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, heerlijk toch om zo verrast te worden! Geniet er van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! heel bijzonder dat zelf geschepte papier waar je weer leuke dingen van kunt maken. En dat gezicht is ook mooi. De kerstman is bij jou al langs geweest ;-) hohoho!!!
    veel plezier ervan.

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, dat zou ik toch echt geen "troostprijs" noemen! Wat een geweldige verrassing! Heel veel plezier er mee!
    Ik vind het ook zo knap hoe mooi die vellen zelfgemaakt papier er steeds weer uitzien op haar blog. Maar ook het gezicht en de oorbelletjes zijn erg mooi! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor je, altijd spannend, zo'n dikke enveloppe die popelt om geopend te worden! geniet van je pakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owww wat enorm mooi lieve maddy, het is je zo gegund, geniet er maar lekker van

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zooooo blij dat "missie verrassing" geslaagd is. Bedankt voor de knuffel.

    Blogland is top!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet hoe het voelt, vorige week had ik ook leuke post en deze week van jou hé! Veel plezier ermee, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk,geniet er lekker van!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige post moppie!
    Hoe blij kun je daar van worden toch!!!! Helemaal heerlijk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die troostprijs is vast en zeker ook super!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...