vrijdag 16 november 2012

Posssssssssssst!!

Daarnet vielen er twee vloppen op de mat met hele leuke post voor mij!
De eerste vlop die ik open maakte bevatte de Give Away die ik gewonnen had bij Vera van het blog Geniet van ieder Moment!! Alles ontzettend gezellig ingepakt, dat alleen was al een feestje om te zien!


Wat zat er in...natuurlijk het geweldige 'bolletje wol' stempel (daar ga ik in het week-end leuk mee spelen!) een stempelkussentje, een superschattig gehaakt vogeltje in de kleur die ik zelf mocht kiezen en een mooi kaartje er bij!!


 Vera...super bedankt voor dit leuke pakketje, ik ben er écht héél blij mee (maar dat wist je inmiddels al wel denk ik..LOL..)
Van het leuke vogeltje staat ook een beschrijving op Vera's gezellige blog...dus ga daar  zeker een kijkje nemen!

Toen hadden we natuurlijk nog een vlop...het feest houdt maar niet op!
Daarin zat de enige echte @rt van Jenneke...die zo lief was om iedereen één van haar kunstwerkjes te sturen...zo waren we allemaal winnaar van haar Give Away!!
Jenneke hartstikke bedankt en zij hangt al te pronken in mijn werkhoekje hoor:-)! 



Inmiddels heeft Jenneke alweer een nieuwe originele Give Away bedacht lees het even rustig door op haar blog *klik* en doe allemaal mee!

Fijn week-end!!

**Grtzz..Maddy**

15 opmerkingen:

  1. Bofkont! Goed begin van het weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thnxxxxxxxxxxxxxxx voor de reclame lieverd......enne wat hangt ie leuk hihihi


    prachtig ander kado had je gewonnen ook bij vera, meis welverdiend enne geniet ervan

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeee Maddy, Sinterklaas is nog niet eens in het land en jij bent al vreselijk verwend, hihi.
    Het is je natuurlijk van harte gegund hoor.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeeey Peetje, dankjewel! Ja wat een verwenneritus hé:-))!

      Verwijderen
  4. Wat een verwennerij :-) Leuk hoor en veel plezier ervan. Dat vogeltje is zo schattig.

    Fijn weekend. dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. allemaal erg mooi hoor!! en het vogeltje is een echte hit he??
    we spelen hier allemaal zelf voor sinterklaas .. zo leuk om steeds pakjes en enveloppen te krijgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WIEEEHOOOOOE! De envelop is goed aangekomen, daar ben ik blij om! Fijn om te horen dat je er zo blij mee bent! Is de kleur van het vogeltje ook goed?

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de kleur is perfect, precies de kleur die ik bedoelde en hij is ook zo mooi gemaakt! Ik ga dit week-end met mijn stempeltje stoeien, dus dat zie je vast nog wel eens voorbij schuiven:-) Nogmaals bedankt!!

      Verwijderen
  7. oh wat een gezelligheid die post van jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeeeeeeerlijke blijmakende post!
    Dat zouden ze vaker moeten doen hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat de postbodes in België en Nederland elke dag zwaardere postzakken krijgen :-) Maar wel vrolijke postzakken :-) Toffe post heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...