zondag 14 oktober 2012

Swappen

Ik heb bericht gekregen van mijn swapmaatje Annemiek dat het pakje is aangekomen, dus nu kan ik jullie laten zien wat er in zat:-)



Ik vond het best moeilijk, ten eerste omdat ik niets van Annemiek wist, ze heeft geen blog..dus wist niet wat voor type ze is of waar ze van houdt. Ik wist alleen de lievelingskleuren roze en rood...en daarbij was het mijn eerste grote swap en je weet gewoon totaal niet wat er precies van je verwacht wordt en wat anderen allemaal maken en doen...achteraf zie ik behoorlijke werkstukken voorbij komen, terwijl ik had gekozen voor wat kleinere gebruiksvoorwerpjes (omdat het door de brievenbus moest passen)..daar werd ik toch best wel wat onzeker van..hahaha.
Maar goed, ik haakte een tompouce sleutelhanger, beplakte een notitieblokje met een klein roze gehaakt hartje (gemaakt met haaknaald nr. 1.5 en dunne katoen) en bevestigde drie van dezelfde kleine hartjes in roze, wit en zilver op een soort platte metalen paperclips..erbij nog een zakje met opnaai lovertjes in de vorm van vlindertjes en een kaartje. 
Ik heb het zeker met liefde gemaakt en ik vond het ook heel leuk om te doen en te bedenken, Annemiek ik hoop dat het toch een beetje bij je past en je er veel plezier van gaat hebben!!

Fijne Zondag allemaal!!
**Grtzz..Maddy**

15 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een schattig pakket! Je kunt zien dat er veel aandacht aan besteed is. Dat zou ik ook wel willen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een aller liefst pakket ♥♥ die mogen bij mij ook in de deur vallen wat heb je DIT prachtig gemaakt je bent een top swapper................en nog wel in speciale zakjes maak je die zelf ?????

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx! Ja die zakjes maak ik zelf, dat vind ik ook altijd leuk om te doen:-)

      Verwijderen
  3. Leuk geworden. Ook zo mooi ingepapkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk geworden! Ziet er heel gezellig uit zo bijmekaar!

    Fijne zondag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh wat leuk Maddy, die tompouce sleutel hanger is gaaf en hartjes zijn helemaal mijn ding hoor!!! Ik vind het pakketje geweldig :-)
    Ik ben het met je eens dat het lastig is om iets te maken voor een ander maar volgens mij ben jij daar in geslaagd.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er super mooi uit. Leuk pakketjes is het geworden hoor. Wij hebben vandaag die van ons verstuurd dus ik ben ook zo benieuwd wat ze er van gaat vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt allemaal hoor...je bent toch altijd kritisch op wat je zelf doet:-) een ander kijkt er dan toch weer anders tegenaan, dus zulke positieve reacties zijn dan wel fijn om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk pakketje heb je er van gemaakt! Heel lief zo met die hartjes en dan zo'n heerlijke tompouche... erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk pakketje had je gemaakt!
    die tompouce !!! geweldig !
    ik zou hier ook heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Maddy! Wat een leuk pakketje, ik weet zeker dat je de ontvanger daar erg blij mee hebt gemaakt! Groetjes, Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goed geslaagd pakketje. Ik zou er heel blij mee zijn. Ik ga van de week de mijne posten. Vind ik ook heel spannend!
    Groetjes en een fijne dag Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het helemaal enig. Mijn swapspulletjes heb ik bijna klaar en herken helemaal wat jij zegt hoor. Maar het gaat er tenslotte om dat het met liefde gemaakt is, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief pakketje heb je gemaakt. Ik zou er helemaal vrolijk van worden als ik dit in mijn brievenbus zou vinden. En alles ook nog zo leuk ingepakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...