woensdag 1 augustus 2012

Give-Away...de uitslag!!

Zo midden op de dag lijkt het me een mooi moment om de winnaars van de Give-Away bekend te maken!! Kan natuurlijk wel wachten tot vanavond, maar ik vind het zelf veels te spannend, dus hoppekee daar gaat ie:-))

Alle namen heb ik op een lijstje gezet en een nummer gegeven (er waren exact 30 deelnemers!) en de nummers heb ik op briefjes gezet.



Alle nummertjes zijn de hoge hoed ingegaan (die oooooit door zoon op school is geknutselt, de bovenkant zit er al niet eens meer op:-)



Zoon kreeg de eer om de briefjes er uit te trekken

Allereerst het nummertje voor het complete verjaardagspakketje: Boekje + kralen
Dat is geworden....



Nummer 3 ennnn dat is Nicole van "Maaksels en meer"

Nicole van harte!!

We gaan door voor degene die het extra boekje als 100volgerskadootje heeft gewonnen.
Dat is geworden....



Nummer 17 en dat is Ateljee de Kraal!!

Dames allebei van harte gefeliciteerd, als jullie mij je gegevens even willen mailen, dan stuur ik alles zo spoedig mogelijk jullie kant op!! Ik hoop dat jullie er veel plezier van gaan hebben!!

In de linkerkolom via vraag?/Question? ben ik rechtstreeks te bereiken.

Voor iedereen die nu niet gewonnen heeft...binnenkort volgt er gewoon weer een nieuwe maandelijkse Give-Away...dus niet getreurd en hou het in de gaten!

Grtzz..Maddy



10 opmerkingen:

  1. Van harte meiden en heel veel plezier er van.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat winnaars! Veel plezier bij het maken van de juweeltjes.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat winnaars! :-)

    Groetjes,
    Wildflower

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd voor beide winnaars :-)

    Groetjes, Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte winnaars, veel plezier met de gewonnen prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, hier ben ik echt blij mee!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide winnaars gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd geluksvogeltjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo hee, dat is superleuk thuiskomen van vakantie! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...