zaterdag 9 juni 2012

Amigurumi's




Dit is de reden dat ik vorig jaar ben begonnen met haken! Deze heb ik allemaal al eerder gemaakt, maar hier nog niet eerder laten zien...sommige hiervan wonen inmiddels al ergens anders ook.
De schattige uiltjes, de cupcake en het olifantje (foto hieronder) komen uit het boekje "Lieve diertjes zelf haken" van Ana Paula Rimoli en de minihondjes komen uit "Mini-hondjes haken" van Mitsuki Hoshi...de hondjes zijn superlief geworden, maar wat een enorm gepriegel was dat dan, kramp in je vingers...daar maak ik er niet zo snel meer meerdere van achter elkaar hoor!!


Ik had trouwens vroeger ooit wel haken geleerd (dat hoorde toen eigenlijk nog wel een beetje bij de opvoeding:-), maar verder nooit wat mee gedaan...totdat ik dus de Amigurumi's ontdekte. 
Nu is haken helemaal hot en ik voel hetzelfde gebeuren als bij het rijgen, het begint met wat voorzichtige kleine werkjes, maar ik kijk inmiddels al steeds meer om me heen naar andere haakuitdagingen! Wat dat betreft is internet wel een uitkomst hoor, je kan zoveel vinden en doet met een paar muisklikken bergen inspiratie op, ik zie zoveel moois!
Inmiddels ben ik zelfs begonnen aan mijn eerste Granny Square, dat gaat een onderzetter worden in de kleuren van ons interieur en dat moeten er natuurlijk wel meerdere worden...aan één onderzetter heb je tenslotte niet zoveel, dus ik ben benieuwd hoe me dat af gaat, hierover later meer!


Doen jullie nog wel mee met de Give-Away?? Er zijn nog maar twee reacties ...dat moeten er toch wel meer kunnen worden, dusssss kom op doe gewoon gezellig mee:-)!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...