woensdag 2 februari 2011

Achterstallig onderhoud!

Oei...schande...vorig jaar voor het laatst dat ik hier wat geplaatst heb!
Januari was een nogal drukke en onrustige maand thuis en daarnaast waren er andere zaken die gewoon even voorrang hadden, zoals het opfrissen en herinrichten van mijn webwinkel "MaakHetFF", (benieuwd trouwens wat jullie er van vinden:-)) en daarnaast het bijwerken van DitteMeDatjes ...helaas is mijn blog dus een beetje 'achtergebleven'..hoog tijd om ook hier de boel bij te werken..met vooral véél foto's!!

Allereerst een voor mij eerste kennismaking met Cubic Raw, een techniek die me vooral aantrok door de strakke hoekjes en mooie strakke lijnen die je ermee kunt maken...was best 'worstelen' in het begin, het is een techniek die je moet doorhebben, maar als het kwartje ( of eurootje) eenmaal gevallen is,  wel erg leuk is om te doen!!


Design: Maddy

2 opmerkingen:

  1. Je webwinkel is goed 'opgefrist' !!
    Cubic RAW is een heerlijke steek. Ook heel mooi om brede armbanden te maken.
    Ik zie dat je nu ook een 3e boekje hebt. Dat wordt bestellen bij een volgend bezoekje aan NL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely beadworks, and wonderful use of colors.
    Cheers,
    Eva Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je een reactie achterlaat!
Bedankt en Grtzzz...Maddy

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...